Adds by nuffnang

Friday, October 30, 2015

garfield

di jaman aku muda belia dulu,aku suka sangat dgn karakter garfield.mmg suka gile.sampai brg2 dia aku buat collection.tapi dah tua2 ni x de la nak pakai lg brg2 garfield tu.ehehe.but still suke la ngan menatang garfield ni.suke tgk karakter dia as kucing gemok selambak,malas,mate asek kuyu je...sbb minat sgt ngan garfield,now aku dah dapat sekor.walaupon x kaler oren cam garfield tu tp perangai,perangai tu...dah sama cam garfield.patut aku namakan garfield instead of shadow.

tu je keje dia.membuta ajee...bgn utk mkn dan berak je...selebihnya dok selambak mcm tu bermalas-malasan.huhh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails