Adds by nuffnang

Thursday, December 16, 2010

Cepat dapat, cepat la abis...


Bulan ni gaji awal, haihhhhh....bukan tak nak, tak bersyukur dsbgnya..(tapi at the same time pun nak jugak)..almaklum sajalah..kalo dah dapat awal, cepat la jugak abisnya..jenuh nak nunggu 25/1 pulak...lebih kurang 39 ari jugak nak hidup dengan duit gaji ni...gaji plak tak lebih, dok bayk tu je...haihhhhh...anak2 sekolah takde, tapi nak kena bayar yuran pendaftaran taska utk tahun depan jugak...hehehe, kira cam schoool preparation jugakkan..hehehe

P/S:Apapun time kasih pada kompeni yg bertimbang rasa??errr, salah tu, time kasih pada Allah, kan ke rezeki datangnya dari Allah..

1 comment:

Yan said...

Salam Sue,

bila ada anak yg dah sekolah, lagi lah... pening gak jd nya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails