Adds by nuffnang

Monday, December 27, 2010

Keji betul....

Keji betul ATM Machine itu...Ntah mana satu ATM saya pun dah tak ingat...ada ke patut di baginya saya ini??????

Dah le RM 50, bukan RM5..berlubang kat tengah plak tu..nak masuk machine balik kena reject..tau pun tak nak..bagi kat org yg berlubang cam ni reti pulak...isk2..isk2..keji betul la...



P/S: What shud I do dengan duit ni?Gantung dalam frame kah?Btw, this wasn't the first time I dapat duit yg cacat dari perut ATM, cuma this time is the worse one...langsung tak boleh diguna pakai...RM 50 tu, bg org2 kaya celah gigi je, bagi org semekin cam saya ni, tu lah duit makan utk seminggu kat opis..

5 comments:

aanie said...

eh eh, ada gak ek duit kat atm mcm ni??rugi la..dah xleh guna...mmg keji..

Yan said...

Salam Sue,

tukar je balik kat bank terus..

Sue, akak tag kat sini ye..
http://yan-yanjournal.blogspot.com/2010/12/best-follower-award.html

suhaila said...

aanie:keji kan..
kak yan:hehe..duit tu dah selamat saya guna masa nak bayo bil kat kaunter..sib baik org kaunter x perasan..thanks for the tag.

forever love said...

cuba tanya bank cmne..boleh tukar rasanya ngn bank..

Ikhwan said...

cakap je dekat bank. suruh tukar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails