Adds by nuffnang

Monday, March 28, 2011

Menu of the weekend

Menu of the weekend no2, bukan masak sendiri tapi masak di kedai...citernya saya teringin nak makan ketam lalu mengajak somi & anak ke sebuah restoran ni, tapi on the way ke restoran itu, terjumpa secara tak sengaja restoran ni, macam menarik je, lagipon tak penah try makan chinese muslim punye food..Nama restoran ni, Hj Sharin Low Seafood restoran
dekat Ampang.



Ni je yg kite order,

Nasik goreng ikan bilis chinese style..biasa je, rasenye cam nasi goreng yg saya masak sendiri guna perencah nasi goreng adabi tu..hehehe

Udang Telur western style namanya...sedap & isi udang tu sangat fresh n manis...

Ketam apa kenamanya, tapi masak ala chinese ler, rasanya pedas & manis, pon sodap..

For desert, bubur jagung kot namanya, sedap & sgt refreshing..tak guna santan & tak manis sgt

Air teh lemon ais & lemon madu which was tak sedap & saya tak leh telan pon..

Harga sangat2 berpatutan...Tapi tu lah, chinese food is not really our thing so, maybe 5 tahun lagi kot kiteorg akan makan kat sini lagi..dah namanya tekak org melayu, somi saya lagi la tekak budu..hehehe

1 comment:

Hanis Azla said...

tekak org melayu yer.. samalah dgn saya.. nak mencuba tu boleh, tp lepas tu lama lglah nak dtg semula.. he..he..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails