Adds by nuffnang

Wednesday, February 29, 2012

Sekali-sekala makan di luar

Weekend + Gaji Day = double yeay!!Mari kita makan diluar...

Breakfast @ Bangi Kopitiam,Bangi.
My feveret - Portuguese Toast bread
Somi's feveret - Pandan Kaya Toast Bread with Ah chong coffee
Dining table modified from Antique old sewing machine.Teringat kat Arwah nenek aku dulu jahit baju guna mesin yg macam ni lah.
Pesen aku pulak, bile masuk kedai makan/resto mesti nak perati keliling tengok org lain makan apa.Masa masuk kat sini ari tu, aku ternampak sorang budak makan mee nih, pastu terliur lah pulak.Dah terliur tu kena la order kalo tak, nanti bile balik mesti dok teringat.Rupenya Tipah Tertipu!Nama kemain lagi, Dolly noodle, rupe2nya maggie ayam yg ada additional attractive accessories sajo!


Lunch + Dinner (Lunner???) @ Restoran Saba, Putrajaya.

Dah lama cari Restoran Saba ni, tapi baru ni terjumpa hehehe.
Baklava..first time makan..okla, aku suka je kuih2 yg manis ni.
Mandi Chicken, nasik sedap,chicken bagi aku kureng sikit..
Kabsah Lamb..
Roti arab cicah ngan garlic sauce.sedap!
Burppppp...licin..Alhamdullillah...
Bagi aku la, aku lagi suka makan kat Al-Rawsha,lagi sedap.Tapi bezanya Al-Rawsha dgn Saba ni, Saba servis tiptop.Al Rawsha lembap nak mampos.


1 comment:

sue zainun said...

meleleh air liur tengok makanan pagi2..:p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails