Adds by nuffnang

Wednesday, March 14, 2012

Tuah si perut buncit

Tajuk macam keji sungguh..hahaha..Dulu aku penah citer dalam blog ni yg ada org bagi aku tempat duduk kat dalam LRT sebab menyangkakan perut buncit aku nih sebagai mengandung hahahaha..well, it happened again today...(I thought perut aku dah sedikit kempis apparently in my dreams only!);(
Sebenarnya, perut aku adalah sedikit meragam seminggu dua ni, diarrhea + bloating.Bloating.menambahkan buncit pada perut yg sedia buncit!So, maybelah pada pandangan mata ahkak itu perut buncit aku ni seperti mengandung 3 bulan gamaknya..pffftttt..
Aku agak serba salah bila ahkak itu offer tempat duduk..beria-ia pulak tu..tapi mengenangkan untuk sampai ke destinasi aku ada lagi 10 pit stop..jenuh jugak nak berdiri *keji*..so I took the offer lah..weh, takkan la aku nak tolak lalu mengatakan pada ahkak itu,tak saya tak pregnant, perut aje yg buncit...malu la weh...hahahah..Tapi masa aku duduk tu aku pandang jugak la keliling, kot2 ada org yg betul2 mengandung yg perlukan tempat duduk...nasib nan-ado, selamat vontot mak...hahahaha
Now, aku dah serba salah, whether to keep this perut buncit or diet kasi kempis..Kang kalo diet, perut aku kempis, tak dapat pulak privillege org offer tempat duduk kat dlm LRT...hahahaha..*keji*

***Masa aku duduk tu aku dah scan keliling, memang takde org tua2 mahupon ibu2 mengandung,so aku terus duduk je la
***ahkak yg offer seat tu memang nak turun the next station masa aku naik, so takdela aku rasa bersalah sangat..tssskkk

Kiah Propa Said:Tak abis2 la ko dan masalah kegemukan ko tu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails