Adds by nuffnang

Thursday, March 1, 2012

I wish...

Suka sangat tengok pic Lisa Surihani masa wedding dia.Her mom always by her side..I wish by the time my daughter kahwin nanti I will always be by her side..Insyaallah, kalau diizinkan Allah.Dapat menemani Arissa Irdina melalui momen2 penting dalam hidup dia, holding her hands...so sweet kan..Aku kan tak dapat merasa & melalui semua itu.sobs.Tu yg menjadi besar harapan aku ...
I wish my relationship with my daughter boleh jadi macam Gilmore Girls, macam kak nani rostam & anaknya, I'm hoping for that..Tapi tak taulakan, boleke aku sendiri cope ngan anak aku..Gap umor yg jauh,haihhh..beruntungla kamu2 yg kawin awal n dapat anak awal..gap umor ngan anak tak le jauh, kalo dapat anak umor 20, nanti bila anak umor 20 tahun, ko baru 40 tahun..masih bole bejimba2 dgn anak,anak pon tak de le malu kalo mak nak join sama berjimba2..
Tak sabar nak tunggu Arissa Irdina membesar...
pic taken from beautifulnara.

BTW, aku suke wedding LS ni..dari nikah ke sanding sume simple je, baju sanding ala2 kate middleton , mekap simple but nice, pelamin pon simple je..I loikkkeeee..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails