Adds by nuffnang

Wednesday, January 23, 2013

LOL

Conversation between cleaner kat opis aku n sorang minah ni.Sorilah aku terdengar pulak,dah ko cakap kuat2 sgtkan.
Minah:Akak, nak tak keropok.saya nak bagi akak ni..
Cleaner:Keropok apa tu.kenapa nak bagi.tak makan ke?
Minah:Tak nak la..dah dekat setahun keropok tu dalam peti..saya nak kemas peti ais ni, sebab nak balik kampung mak mesti bagi keropok baru.

Aku tengok akak cleaner tu diam je tak menjawab nak ke tidak.Agaknya terkedu n tak tahu nak jawab apa.Akupon turut sama terkedu.LOL.

***************************
Jangan sebab dia cleaner, ko nak bagi segala benda 'yg buruk2' yg sisa2 yg ko tak nak je kat dia..agak2lah ye..cleaner pon maknosia yg punye perasaan..jangan ko pikir ko bekerja,ko tu hebat sangat..

1 comment:

||Sis aLeaSaRa|| said...

yelah x ptt,ingat cleaner tu kucing ke.kucing pun tau memilih nk mkn yg best.nnt kwn tu blk dr kg,dia sumbat lg sethn dlm fridge hehe ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails