Adds by nuffnang

Monday, January 14, 2013

Terima kasih daun keladi

Tahun depan bagi le lagi..heheeh..Aku memang dah masukkan talipon pintar baru dalam wishlist aku this year..tup tup..ada rejeki aku nak pakai talipon pintar baru..aku bajet nak beli S3 je, sekaliiiiiii rejekiiiii nak dapat IPhone 5 lorrrrr..Alhamdullillah, merasa jugak, kalau harap diri sendiri beli tinggal harapan jelahhh...
Time kacih daun keladi kepada kompeni tempat saya mencari rejeki kerana sudi menghadiahkan IP5 ni sempena harijadi kompeni yg ke 25..bukan saya sorang ye, untuk sume staff ye..
maka hari ini sangat teruja, IP5 punye pasal, sanggup beratur 2 jam (in high heels okay, now seriously aku rasa mcm nak demam, sakit pinggang+kepala)..IP5 now in hands...
Dah bertahun hidup ngan Samseng,tetiba dapat boipren Iphong pulak, haruslah aku menjadi jakun 2,3 hari ni...malam ni mau tido sambil pelok Iphong5ku..
*Sayang selkom ketat2*

2 comments:

Nadyahoney said...

untung la dapat free..:)

s h a said...

Beshnye....nak keje situ jgkla.hiks2. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails