Adds by nuffnang

Tuesday, January 8, 2013

Maksud tersirat

seorng kawan di opis, kenal dia pon atasan urusan keje, cuba2 untuk mesra alam dgn saya masa dlm lif.time tu turun lif nak balik dah.kebetulan lif plak kosong takde org lain.
kawan:eh, balik ngan motor ke(sambil buat2 terkejut tgk saya pegang helmet)tak penah nampak pon sebelum ni (mcmlah hari2 terserempak dgn ko ye)
saya:ha ye lah
kawan:rumah kat mane?
saya:dekat bukit jalil
kawan:eh jauh tu..
saya:nak buat camne,kalau datang ngan kete kang sangkut jem pulak
kawan:ye lah kan..eh naik motor besar ke?(sambil buat gaya tangan menunjukkan besar)
*perbualan x disambung sebab pintu lif terbuka, n dia ternampak kawan lain dan terus bersembang ngan org tu pulak.
aku balik rumah n tak terpikir apa2 pon pasal perbualan aku ngan kawan itu.Hanya terpikir baru jap tadi..
motip tanya naik motor besar??tak penah2 pulak kawan2 aku yg lain tanya aku naik motor besar ke x..oleh kerana aku ni jenis lampi sikit (so sapa2 yg cubaan untuk perli/sindir/sarcastik ngan aku, rentikanlah, pasalnya aku tak perasan time tu jugak, biasanya bile dah lama sikit baru perasan, buang ayaq liuq saja, dari korang nak sakitkan ati aku, jadi korang plak yg sakit ati)
aku baru proses kata2nya baru jap tadi...oh jadi motip ko tanya macam tu, mentang2 aku gemuks so motor kena besarlah kan supaya sesuai ngan kegemukan aku.begitu?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails