Adds by nuffnang

Thursday, April 25, 2013

New crib for the kiddos

Sebelum ni anak2 memang tido ngan mama.Takde mama memang tak boleh tido.Tapi yg tak tahan tu, kadang2 bila aku terjaga tengah2 malam, aku rasa sakit2 je badan aku, sempit n panas semacam je..rupanya dua2 org tu dah himpit aku kiri kanan, aku terpaksa tersepit n tido mengiring, dua2 pesen tido nak melekat dengan aku..padahal space kiri kanan diaorg kemain lagi luas, nak jugak menyempit ngan aku...
Jadinya, dah nak dapat anak no 3, aku kena ajar diaorg tido sendiri, kang tak pasal2 nanti 3 org sekali menyempit ngan aku..hehe..sorry kiddos, mama needs my own space too..
So kitaorgpon beli le katil yg jenis pull out tuh..abang tido atas, adik kat bawah..sementara depa kecik2 ni boleh lagi tido sebilik, tu pon asing katil..nanti bila abang dah beso sket, mesti dia nak bilik sendiri kan..
So far, dah 3weeks++ ajar diaorg tido sendiri, adalah 2,3 kali kejadian, tengah2 malam datang menyempit ngan aku..takpe2..ajar selow2, nanti2 kang biasalah tu...(hopefully)
cadar mesti mengikut minat masing2 utk menarik perhatian mereka tido disitu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails