Adds by nuffnang

Thursday, September 11, 2014

Saloma Biopic

Sape dah tengok citer ni?angkat kaki sama tangan hehehe...
Aku bukanla peminat saloma mahupon citer2 melayu klasik..tapi aku suka sesuatu yg berbentuk biografi..tak kira bertulis or media..since aku follow si nabila kat insta, so dah lama aku tau pasal citer ni..tak sabo nak tengok..bile dah on air tu lagi la eksaited...almaklom rumah tak de asterok, pinjam adik aku punye, kebetulan dia tak de kat rumah..hehe nanti aku bayo ye (tu pun kalu aku ingat le hahaha)...
So, daripada 5, aku bagi 4 bintang..the casts were good..Nabila punye lakonan as saloma ok..yg paling win, azhan rani (kot nama dia) berlakon as tompel...memang betul2 menjadik...
Tapi yg tak berapa nak best, some plots macam tergantung, macam tak di kembangkan..
apa2 pon bagi aku saloma bio pic best n at the same time kite dapat tahu sejarah hidup dia...
okaylahhhhh kan melanggan citer ni sebab boleh consider as sejarah jugok...daripada ko melanggan citer david teo yg ntah hape2 tu...ape ke tajuk yg ada budak hostel tu...yg nora danish berlakon...totallyyyyy haukkkkk...

tompel.paling win..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails