Adds by nuffnang

Wednesday, January 25, 2012

Hantu bungkus

Tajuk je pasal hantu, tapi bukan nak citer pasal hantupon, tapi tang yg bungkus dah nak sama ngan hantu bungkus..
kekonon nak stylo ler, kan ke trend sekarang pakai tudung/shawl lilit2 bagai..ada pesen yuna la, pesen hana tajima la, pesen najwa latip pon ada..aku pon nak stylo jugak,so aku tiru pesen najwa latip je la.pesen yuna ngan pesen hana tajima tak reti.Lagipon aku lagi suka pakai shawl macam ni dari pakai tudung sarung tu,sekarangla, dulu suka je pakai tudung sarung tu..sebab aku perasan (aku je yg perasan),kalo pakai tudung sarung tu muka aku kelihatan;
1)agak tua
2)macam ah soh or indon pon ada
3)awning dia asek kemek bila pakai helmet,bila dah kemek tu terus nampak cam yg dua diatas..
So, bila pakai tudung pesen shawl belit2 nih, macam ok sikit..nampak stylo sikit,errr,stylo ke?belit pon serabai je..hahahaha
Tapi ada beberapa masalah bila aku pakai shawl lilit2 nih;
1.berkaitan ngan tajuk post ni, aku rasa memang berbungkus betullah.sebab lilit 2,3 kali
2.aku pakai inner neck kat dalam, so agak rimas sikit kat leher tu..
3.bila dah berlapis-lapis aku akan menjadi double pekak(aku dah sedia kurang pendengaran sikit)
4.seriously memang suffocating..rasa tercekik yg amat,bila bercakap pon rasa berdengung je..
haihhhh...korang pon mengalami apa yg aku alami tak??ke aku sorang je??seriously, memang rasa tercekik ni..tapi aku masih bertahan, taknak tukar style, style punya pasal..huh!
me in tudung bungkus pink polka dot.sambil tahan rasa tercekik.muka saiz pinggan.^________^

1 comment:

Anonymous said...

xde nmpk mcm tercekik pon...ok je nmpk..elok je...kalo kita yg pakai,mmg serupa hantu bungkus kot-shim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails