Adds by nuffnang

Tuesday, January 3, 2012

Owl pendant

Kan trend sekarang pakai rantai burung hantu ni, macam-macam pesen ada..aku pon teruja nak pakai jugak..kawan aku yg bukak kedai online ada la jual burung hantu nih..tapi aku agak teragak-agak nak beli..cantik memang cantik, hati ini begitu teruja nak memakainya...TAPIIIIIII....
Bila aku bagitu kawan aku si supplier ni pasal keteragakan aku nak beli, dia dengan pantas menjawab," eh, ok apa..Najwa Latif pakai ni tau!"
Aku?terkedu.nangis dalam hati je.
Ko comparekan aku dengan Najwa Latif nok?Ko compare aku yg kertu umur 3 series ni dengan Najwa Latif yg masih lagi budak hingusan tu????
Arghhhhh...sentap!
Tapi akhirnya aku beli jugak....huhuhu














P/S:Masih lagi memikirkannya samada mau pakai and pretend diri ini semuda Najwa Latif or bagi je hadiah kat sapa2 yg sebaya Najwa Latif

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails