Adds by nuffnang

Tuesday, January 10, 2012

Maggie special

Satu malam tengah tengok tv, pastu kuar iklan maggie yg dia main nyorok-nyorok dengan kawan2 pastu mak dia panggil makan maggie tu,pastu semua kawan2 dia datang sebab terbau maggie yg sedap tu...nyumm..nyum..nyumm..ok,sambil tulis sambil gulp..sebab tengok iklan tu dan tergoda, keinginan nak makan maggie terus memuncak..tapi diri adalah sangat pemalas..org bijak tapi pemalas harus banyak idea(bijakla sangat)..taktiknya ialah dgn puji2 somi bgtahu yg maggie kalo dia yg buat memang sedap..terbaeeek dari ladang..tak payah tunggu lelama..kelantang kelentung..zapppppp..dah siap.Tapi time nak suap terkedu sekejap.
eh, apo kobondo nye tu??tanya somi,apakah objek yg ada dalam megi ni..dgn muka selamba dia cakap mungkin objek tu dah ada dalam bungkusan megi..owh..no,no,no..aku kenal bebenor dgn objek tuh..errr, bukanke ni sudu kecik dalam bekas garam kite???

Memang Masterchef sungguh!!camne la sudu tu bole patah pastu masuk plak dalam megi tu?Persoalan tidak terjawab sampai la ke hari ni.

2 comments:

★ aIsyaH ★ said...

nasib baik perasan kan..kalau tak ada yang tertelan..hihi :)

Anonymous said...

hahaha,mmg masterchef sungguh...ade rasa mcm plastik cair x?-shim-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails