Adds by nuffnang

Thursday, June 27, 2013

All gone

My Samsung phone dah 2,3 ari asek hang n selow je..geram aku..so semalam aku google kenapa la ia asek hang je kan, maybe sebab banyak benda aku install + tak penah update software (aku memang malas tahap gaban nak update software), pastu ramai plak suggest to do factory reset..oleh kerana dah terlampau gewam dgn kelembapan bak siput sedut itu, tanpa pikir panjang aku terus buat je factory reset..aku tak risau hilang contact ke apa, sebab kat situ memang ada 2,3 no je..tapi yg aku bengang sebab aku terlupa pasal gambar n video..sume gambo dah gone...huwaaaaaa..sume gambo termasuklah gambo2 dari henfon lama n video dah hilang sekali...sedih woihhhh sebab mostly gambo arissa yg masa dia kecik2 dulu..aihhhh..napelah aku tak terpikir...itulah dia, sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya..mana nak carik balik sume pictorial memory tu...HUWAAAAAAAAAAA!!!!!!emak menyesal nak..
Jgn tanya pasal back up, sebab aku memang malas nak backup2 ni..padan muke...huwaaaaaaHUWAAAA....

1 comment:

Unknown said...

salam..
ble imagine mcm mna sesalannya tu...aku plak memori hilang....padahal dlm tu uda susun pic ank dr lahir smpai dia 2 thn...baru plan nak deveop...puas cari dr pg td xjumpa2...huhuhu...sma2 la kita menabahkan hati :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails