Adds by nuffnang

Tuesday, June 4, 2013

Beger Bakor

Tak tahan tengok org review dalam blog masing2 akan kesedapan beger bakor abg burn nih..maka marilah kita mencuba sendiri samada sedap ke tidok..ni aku pegi makan yg dekat Food Court Dagang Avenue,Ampang..
Meatball
Nilah yg paling aku terliur..sedap jugak tapi bagi aku takdelah sampai sedap giler, pasal bile aku makan takdelah sampai terpejam2 mata..hahaha..tapi maybe sebab ianya bakor kot, isi dia tak selembut meatball ikea tu..rasa daging tu ada rasa lada hitam, tu aku suke..yg meatball ni sepinggan ada 10 ketul,saiz lebih kurang meatball ikea tu..sekali ngan cheezy wedges...cheezy wedges rangup n sedap..makan ni 5 bijik, dah penuh perut..
Cheesy Meat Burger
Beger Daging bakor...Tapi tak sedap di tekakku, tekak org lain aku tak tahu, lain tekak, lain rasaye..
Patty dia keras (maybe sebab bakor kot) tapi still rasa lada hitam...bagi aku, aku lagi suka makan beger bakor yg kat puchong lokas makana foodcourt tu.Patty dia sangat soft n juicy, n ada rasa lada hitam..tapi yg tu pon bakor jugak tidokle keras je..
Cheesy Lamb Burger with Cheesy Sausage
Beger Kambing bakor...aku tak tahu rasa apa sebab aku tak makan kambing.Tapi somi makan dia cakap kurang sedap.Makan pon tak abis..

Soda Bandung
Kalau time mengandung aku ada satu tebiat terliur makanan org lain.Sampai2 kat foodcourt tu aku nampak sorang pompuan ni order air ni.Pastu aku order kat waiter.Aku plak tak sure apa kenama air ni, aku cakap air bandung yg ada layer..waiter ni plak blurrr je, 2 kali aku explain pon blurrr jugak..ada ke dia cakap air laici..aku fed up aku pon order air tembikai..bile waiter yg lain datang hantar air, aku pon tanya waiter tu apa kenama air bandung yg 3 layer tu, dia cakap tu namanya soda bandung..so order jelah, kang kempunan pulak...nasib baik aku spesis itek, minum air 2 gelas pon no hal..hehehe..sedap woihhhhh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails