Adds by nuffnang

Friday, November 12, 2010

Kenangan UPSR

Dulu masa time saya UPSR - 4 subjek..BM pemahaman dan penulisan, BI dan Math...Masa Trial saya dapat 4A, masa tu kat sekolah saya 3,4 org sahaja yg dapat 4A..kembang kempis idong saya kena puji dgn cikgu2 konon2nya pelajar harapan yg akan dapat 4A bila UPSR sebenar...bangga jugak seposen sebab yelah, kan tak ramai yg dapat 4A, so konfiden giler UPSR betul mesti dapat 4A...tapi result sebenar saya dapat 3A1B- yg B tu english...frust jugak + malu kat cikgu2...konon2 org harapan, tapi org yg bukan harapan yg dpt 4A..cita2 nak masuk MRSM pun tak kesampaian..hehehe..Tapi heran betul ye, makin tahun makin ramai budak2 yg cemerlang UPSR..I wonder budak2 yg makin pandai or pelajaran yg makin senang...hmmm...

P/S:wondering wether my Amirul Iddin boleh ke dapat staright A's dalam UPSR, eh tapi time dia UPSR kan dah mansuh..
P/S: Boss saya frust giler anak dia tak dapat straight A's..pagi ni bad mood je...iyolah..kan dah banyak melabur..home tuiton lagi..tapi result x spt yg diharapkan..takpe boss..maybe anak boss dapat 10A PMR nanti, Boss try la home school plak....hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails