Adds by nuffnang

Thursday, November 4, 2010

Ohhh..tak mahu stress lagi..

One of my current favorite reality tv show ialah...

Korang suke tengok tak...saya suke bangat tengok tv show ni sebab...hehehe..sebab saya pon gumuks jugak..seronok tgk diaorg berusaha sungguh2 nak kuruskan badan..dah le dapat training free, stay kat tempat yg best2 pastu kalo menang hadiahnya USD 100,000...tak ke syok tu..badanpon kurus, duitpon dapat...Last week punya episod, trainer TBLA ni si Kristy tu, ada bagitahu contestant yg mana dia telah explain dalam bahasa kesihatan, tapi dipermudahkan maksudnya ialah STRESS BOLEH MENCETUSKAN HORMON GEMUK.....hehehe..baru saya tahu...hmm...patutlah berat badan saya boleh cepat sgt naik, sebab saya selalu stress...so lepas ni dah tak boleh stress..nanti bertambah pulak hormon gemuk dalam badan yg dah sedia gumuks ni...
P/S:Mahu mendaftar sebagai candidate TBLA season 3...ngeeeee

2 comments:

amirah said...

dh lama xtgok tv.xikot apa2 cerita.huhu

halimatun said...

tak tengok pun tapi suami sukala tengok..
P/s:akak ni gemukke??nampak kurus je...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails