Adds by nuffnang

Friday, December 21, 2012

Big Bad Wolf 2012 - The haul

Walaupon dah agak ketinggalan, org lain dah lama terjah aku baru nak terjah, tapi takpelah,better late than never..This is not something that I'm going to miss..walau camne sekalipon aku akan pastikan aku jejak kaki jugak kesini..sorga buku woihhh,tak boleh tidak kena pegi..so aku dah pegi last week,tapi lagi 25 minit nak tutup...pffttt..25 minit pon jadilah, memang tak puas, hall bapak punya besar dgn lautan buku2..25 minit macam 2.5 saat je..maka inilah hasil carian pantas..gile, cari buku rasanya macam masuk pertandingan memasak pulak.masa dia announce tinggal lagi 5 minit kaunter nak tutup,siap rasa nak terkencing..hahaha

seplastik je,org lain kemain berkotak2,stok nak jual balik ke apa..
Buku utk2 anak..tema 'telo'..hahaha..RM3 each sajo..
aku tak sempat nak pusing2 satu hall nak belek satu2, so aku terus pergi kat tempat yg dia mark best seller saja.
oh, aku terpikat ngan design buku ni, soooo 'me' ehehe, besides aku dah penah baca  buku by Candace Bushnell ni,not bad

masuk2 je hall aku ternampak buku ni, obviously it is meant for me!
yg ni sesaja beli,sebab aku rasa kena ada buku  pasal mak2 jugak, lagipon Rm 3 sajo..it just collection on motherhood quotes
 Total pelaburan=RM51 sahaja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails