Adds by nuffnang

Friday, December 14, 2012

Kerenah anak dara




Doll dia tu dia panggil bibi..sibuk je..nak pakai kan diaper utk anak dia..kalau x dilayan, menangis terguling2 atas lantai..aku bagi la diaper dia, tapi tak tahan, kejap2 dia pretend anak dia yak (berak) n nak tukar diaper, pastu bila dah tukar, tak maunya dia nak pakai diaper lama, konon2 kotor la, nak jugak diaper baru..abis diaper bazirkan macam tu, sebab aku kan supportive*pitam ada jugak mak yg mcm ni* aku pon beli diaper yg new born tu khas utk dia main2 ngan bibi dia supaya dia x bazirkan diaper dia sendiri*mereka sume gelakkan aku sebab belikan diaper utk anak patung, laki aku cakap beli diaper utk cucu ke?pffttt*
bedak pulak tak payah ceritala, cepat je abis sebotol, kejap2 dia curah kat bibi dia tu..yg paling tak tahan, bila dia cakap bibi dia yak, beria2 dia suruh aku basuh hokehhhh, terpaksa la aku layan..
pastu aku terperasan, dia penah sumbatkan makanan, susu, vitagen la, konon2 nak bagi makan..ada sekali tu  comot je aku tengok muka doll tu, rupenya dia dah sumbat aiskrim...nasib ko lah patung..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails