Adds by nuffnang

Monday, December 17, 2012

Dare it red...

Red lipstick sangat in-trend sekarang ni..sana sini tak kire budak sekolah ke sangat dare to wear red lipstick..kelllassss ko dik.....iyeeee... ianya memerlukan keberanian n tahap keyakinan diri yg tinggi utk pakai lipstik merah menyala ni..I is not so confident..sebab aku membayangkan mulut aku akan terjuih kalo pakai lipstik kaler merah menyala ni, plus, lipstik merah akan bagi effect garang pada wajah..emmm...aku rasa muka aku even without lipstik merahpon dah cukup garang, lagi kalau pakai lipstik merah,terus jadi singa lapar kot..ehehehe..tapi dalam tak konfiden tu, hati tetap lah teringin nak pakai kennn..yelah, mak jemah tak mau kalah ngan budak sekolah..maka mari kite pinjam lipstik merah menyala my SIL punye...pinjam ye..mak jemah tak punye duit konfiden level yg tinggi utk membelinya...
haaa..ni lah lipstik yg aku pinjam dari SIL..color code:true red.And  the stick is really like merahhh menyalaaaa..
eh, how come not so red ah?isk...tak puas ati ni, apesal tak menyala pun bibir mak jemah??why??
tetiba pulak rasa macam nak cari lipstik yg betul merah menyala, bukan merah lite2 aje, tapi semata2 nak try jelah, tak berani den nak pakai kat public, kan percuma aje menjadi bahan kutukan...aci?pakai yg merah lite2 pon aku rasa kemain tebal n terjuih je mulut..ni kalau pakai yg merah menyala tu, harus jadi muncung itik..

1 comment:

Kniedaz said...

hehehe...saya pun tak berani guna merah...tapi cuba tengok gambar maria helena pakai lipstick merah di hari berinai dia..wau...sungguh berani dia.. ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails