Adds by nuffnang

Monday, July 15, 2013

Movie seram paling di sukai

Ni antara movie seram yg aku suka tgk - tgk byk2 kali pon tak jemu.Penah tengok movie ni, The others.Ni movie tahun 2001.Aku first time tengok masa final year kat UUM.Kalo tak silap Nicole Kidman menang best actress kot for Academy Award.
Baru2 ni tengok lagi, terjumpa kat you tube.
Korang yg belum penah tengok silalah tengok.Best.Kisah dia, hantu yg tak tahu yg diaorg tu sebenarnya hantu.Tapi takdelah seram mana pon.
Bulan pose, the best time nak tengok citer seram, sebab memang sah2 hantu syaiton sume takde,dah kena ikat..Macam kata kawan aku, tgk cite seram, memang 'dia' ada sekali tengok ngan kite.Now, dont worry, 'dia' memang dah takde tumpang tengok sekali..hehe...so sapa2 yg penakut, mehlah kita menonton citer seram banyak2 di bulan pose ni..(org lain mengajak buat amal ibadah, aku ajak org tengok citer seram..pang sekali)


1 comment:

Kniedaz said...

saya pun suka tengok cerita hantu tp tak suka cerita bunuh2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails