Adds by nuffnang

Monday, July 29, 2013

Nasi lemak

Sabtu malam ahad ari tu, kan ada cerekarama kat tibi3.Anak2 sume dah tido, so bolehla mak melepak tgk tibi.Nampak mcm best je.Tajuk nyamuk tak berdosa.korang ada tgk?Tapi ujung2 aku tertido tak tau camne ending.hehehe...kan dalam citer tu bini dia (lupe nama watak) menjual nasik lemak..pastu ada pulak scene makan nasik lemak..aku tgk nih...kemainnn...terliur...nasik lemak je kot..punyelah psycho...sampai macam terbau2 nasik lemak kat idung aku ni..ailio macam menjejes je..terigin punye pasal..tak leh jadi ni..nak tgu buke petang esok lambat lagi..nak masak sendiri, tak cukup bahan..daun pandan takde..kang tak bau nasik lemak plak..akupon sms somi suruh pegi carik nasi lemak..Alhamdullillah, dapat ler jugak nasik lemak ayam goreng malam tu, pkl 3 pagi melantak sorang2...Tapi takla sesedap mana..sambal dia semacam je rasa..tapi makan je, jgn banyak komplen, laki dah tlg cari dah cukup bagus..dalam pada semacam tu, abisla jugak sepolistrin tu..
Tapi hasilnya keesokan hari, aku memang tercirit satu hari..nasib baik tak berpanjangan sampai ari ni, aku dah bayang mc boleh membuta kat rumah...hahaha..aku syak sambal nasik lemak tu la..

Dah.tu je nak citer pasal nasi lemak.Ok, now is nap time*yawn*

1 comment:

Kniedaz said...

haiiii..penangan nasi lemak...nasib baik tak berlarutan..letih ok keluar masuk toilet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails