Adds by nuffnang

Wednesday, July 24, 2013

Wake up sleepy head!

Since pregnant aku mengalami sindrom asek mengantuk n suka tido.Nak2 lagi bulan pose ni, lagilah melampau-lampau acara tido berganti-ganti.Asek tido-bangun-tido-bangun..Sorrylah, but I can't help myself, mata ni mcm digam2 aje..Biasanya nap time aku around 11AM or 12PM...setiap ari okeh..yg herannya kat opis je, kalau ari cuti takde plak nak tertido time tu..
Macam tadi, mcm biasa dah abis buat keje, sume tengok jam dah 10:50 AM, mata pon dah bagi hint2..ntah bila aku tido pon aku tak sedar..kawan aku mai letak vitamin kat meja pon takleh nak angkat kepala..
aku tido tapi still boleh dengar keliling, tapi tak boleh nak bangun or angkat kepala, cam ne tu?tido2 ayamkah cenggitu?
Aku dengar bunyi2 bising org bergelak ketawa..aku bajet ooo, ni mesti dah pukul 2PM+++...dah tak lama dah nak balik ni...hihihi..sekali aku celik mata tgk jam kat laptop...ler ni baru 12.20PM...apesal aku rasa macam dah lama sangat aku tido, sekali baru pukul 12..pfttttt..
pastung sambungZZzzzZZZZ balik...hahaha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails