Adds by nuffnang

Wednesday, July 10, 2013

Puasa 2013

First time berpuasa dgn perut yg besar.Semoga aku dapat bertabah dari pagi sampai le waktu berbuka.Dan jugak semoga aku dapat bertabah berpuasa dari first day sampai lah last day.
To all, wishing you happy Ramadhan & selamat menjalani ibadah puasa.
One tip to those yg tgh berdiet..During fasting month ni lah masanya untuk korang turunkan berat badan dgn effective.Trust me!I've tried it last year.Pada yg ambik produk diet lagi lah berkesan.Macam Herbalife, Shaklee or SDII.
Macam last year, aku memang consume SDII.Memang dalam bulan poselah yg the most effective weight lost.Sahur n buka memang kena ambik SDII, makan memang low carbo.Tapi Alhamdullillah, siang tak lapar n bertenaga je.Rewardnya memang bile weighing time lah.Lepas raya tahun lepas memang aku punya berat yg paling lowest aku boleh achieve (note:selepas beranak ye bukan before beranak), and I was quite happylah...sebab bile balik kampung, sume org cakap aku dah kuwussss....kembang lobang idung mak sekejap...
Korang cubalah, konpem korang lepas ni berat turun meletop2 pinggang bak kerengga dan sangat bergaya di hari raya...heehhehe...
TIP:Puasa + consume produk diet (whatever it is) = Double effective

1 comment:

Kniedaz said...

Selamat berpuasa...nak kurangkan lilitan perut ni..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails