Adds by nuffnang

Friday, July 16, 2010

Ala-ala Subway


Saya memang suka sangat makan kat Subway.Hari2 makan kat Subway pun tak jemu.Masalahnya tekak saya ngan tekak Husband saya memang berbeza.Kalau beli kat Subway tu, suku aje dia makan, the rest semua saya yang tibai.Tapi kalau Hari2 makan kat Subway kopak ler saya.Harganya memang boleh tahan mahal la jugak..So Alternatifnya, saya beli la bahan-bahan and buat ler homemade sandwich ala2 Subway tu sendiri.hehehehe..tak dapat Subway dapat yg ala2 Subway pun jadila...
Maka, ini la homemade sandwich ala-ala Subway saya,


Can u see the melting cheese....yummmmyyyyy!!!
P/S:Kalau beli kat Subway saya suka yg meatball tu..

5 comments:

REMEDY KARUNG GUNI said...

Kenapa remedy rasa tiba2 perut yang dah kenyang setengah jam tadi terasa lapar kembali...burger tu nampak sedap...

ira mohd said...

cm sdp jew. nwy,subway neh kt mne de?

Cikbelog said...

wah lapar pulak tgk beger2 nie

mai.marshmallow said...

wah..yummy yer subway yg u buat..(^_^)

Anonymous said...

waa tngok2 bger cm nak jugak laahh.... huhuhu ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails