Adds by nuffnang

Thursday, July 1, 2010

*sigh*makan lagi

Tak tahu la nak cakap apa..Janji kemain lagi nak berdiet...Tapi janji je lebih..bila tengok makanan hilang semua janji2 palsu tu...errr..tapi rasenye saya tak bersalah, Pasar malam ni macam memanggil2 saya la...ye la, lagipon dah tak lama lagi saya kat sini, lepas ni saya dah nak pindah, mane ada pasar malam yg best cam gini...(Ayat cover diri sendiri)..Hari tu saya teringin sangat nak makan ...
Laksa lemak Kelantan...best..dah lama tak makan..rasanya sama aje ngan laksa lemak Trg
karipap kecil yg rangup bersambal ikan
Durian...finger licking good..heheh..my favorite nih..
*sigh*..kalau macam ni la, sampai bila2 pon tak boleh kurus..nafsu makan ni susah betol nak disekat..
P/S:Pasar Malam Taman Dato Senu the best, macam2 ada..

2 comments:

Cik SHiNJU said...

nmpak sedap laksa lemak kelantan tu...tp x pnah jumpe plak sblm ni...
terliur tgk karipap...adesss...

Cik Bucken said...

DURIANNNN!!! lom ade chances nk mkn durian lg..=(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails