Adds by nuffnang

Thursday, October 14, 2010

slurpppppp....




Soalan:
1)ish..ish..semekin benor mak bapak budak ni, sampai bagi makan megi mee dalam cup je, budak tu pulak pakai diaper je...
2)mak bapak budak ni tak sekolah ke, tak tau ke megi mee tu tak elok makan, untuk org tua tak elok, apatah lagi budak2

Jawapan:
1)mak bapak budak ni tak de le semekin sangat sampai bagi makan megi mee je kat anak dia, tapi megi mee dalam cup ni di beli oleh maknya yg tiba2 mengidam nak makan megi mee dalam cup tapi bila balik rumah terus lupa nak makan.Pastu budak ni bila nampak je, terus mengamuk nak makan..sebab tak tahan tengok dia ngamuk nak makan (FYI budak ni bile ngamuk nakkan sesuatu memang dasat, tak percaya sila datang kerumah tggk sendiri..hehe), so bagi la dia makan...tang yg pakai diaper je tu, kat rumah panas sikit, so budak ni selesa pakai diaper je (bukanla mak bapak budak ni semekin sangat sampai tak boleh beli baju kat anak dia)
2) ye..ye...mak bapaknye tahu ...megi mee ni tak elok utk kesihatan...tapi budak tu bukannya makan abis satu cup tu...2 sudu aje..eksen je lebih...


P/S:Moral of the story, mak bapak jangan la mengamalkan makan megi mee depan anak2 ye..sebab anak2 ni apa yg kita makan, itulah yg dia makan..

2 comments:

Mama Ain said...

Amirul Iddin dah bape tahun erk?hehehe...comey...

suhaila said...

Mama Ain:Amirul Iddin dah 2 th 5 bln..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails