Adds by nuffnang

Monday, June 21, 2010

Menu of the weekend

Hehehe..mari kite tengok apa yang saya masak untuk minggu ni....
Ini maggie goreng for breakfast..bukan saya yg masak, tapi husband saya.Dia memeang expert masak maggie goreng..terbaek punyaaaa!!!(sila abaikan buah anggur sebagai hiasan tu, tak penah dibuat org!)
And these are for dinner...lunch takde, sebab kiteorg pegi melantak nasik kenduri..ehehehe..

singgang sotong (again, sotong???)..sodapp, sape yg tak penah buat silalah cuba..sonang aje resepinye..

kailan goreng ikan masin
sekian.
P/S:Adik saya makan sampai menjilat pinggan.hehehe.walaupon saya bukan nya pandai sangat masak, tapi saya suka nak mempamerkan hasil masakan saya...korang janganla meluat pulak ye..






1 comment:

Aril Lanang said...

sedapnya..sedapnya...tangkap leleh la kat sini.gulp...:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails