Adds by nuffnang

Wednesday, June 9, 2010

Misi menguruskan badan yang gagal

heehhehe..ni nak cerita sikit..Dah lama teringin nak join aerobic kat opis ni..tapi tak berani sebab sedar akan kelemahan diri..setelah lama berjanji dan berdolak dalih dengan seorg kakak ni (peserta aerobic) akhirnya pada petang selasa yg lalu aku memberanikan diri join aerobic ni...Best sangat..Instructor pon best..tapi yg tak bestnya ...akulah!memang aku dah agak dah..aku ni jenis yg confuse kanan-kiri, bile org ke kanan aku kekiri, bile org kekiri aku ke kanan..satu lagi aku ni memang lembab sikit bab2 exercise ni..(memang tak penah & tak suke berexercise)..rase macam susahnye nak ikut step tu..so, dari terus memalukan diri sendiri, akupon bagi excuse kat instructoer and kakak tu, kononnya husband aku dah sampai dh nak kena balik...huhuhu...memang malu besar!!

P/S: ada tak kelas aerobic for dummies??aku nak join..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails